מיתוג

אני בטוח ששמעתם את המושג 'מיתוג עסקי' פעמים רבות, בייחוד אם יש לכם עסק משלכם או אם אתם פרילנסרים, אבל… מה זה בעצם מיתוג? למה הוא עסקי? ואיך בדיוק הוא יוכל לעזור לכם להפוך לרווחים יותר?

בואו נתחיל עם הגדרה קצרה וקולעת למושג 'מיתוג':
"מיתוג הוא יצירת זהות ותדמית לעסק, חברה, גוף, ארגון, מוצר או אדם".

ובכן, מיתוג הוא התהליך שיכול להפוך כל דבר למותג, על ידי יצירת זהות ותדמית ייחודיים ומדויקים לו.

'זהות' במקרה שלנו, כוללת שם, סלוגן, לוגו ושפה מותגית, שמופיעים בכל נכסי המותג ועוטפים את הלקוח בחוויה אחידה ובאווירה שמשדרת את הערכים והמסרים שהמותג מעוניין לשדר.

לאחר שהסברנו מה הוא מיתוג, אנו מבינים כי מיתוג עסקי הוא תהליך יצירת זהות ותדמית עבור עסק כלשהו.

מיתוג הוא כלי עוצמתי, וכשם שמיתוג יעיל יכול להזניק עסק ולהגדיל משמעותית את רווחיותו ומעגל הלקוחות שלו, כך מיתוג שגוי יכול לרסק את תדמיתו של העסק, ולפעמים באופן בלתי הפיך. כדי שהמיתוג יהיה יעיל ויסייע לעסק שלכם לצמוח ולהיות רווחי יותר, על המיתוג להתבסס על אסטרטגיה ייעודית למותג.

תהליך המיתוג

השלב הראשון בתהליך המיתוג הוא מחקר מקיף וניתוח אסטרטגי (פלנינג), אותו מבצע אסטרטג או ממתג.

בתום המחקר והניתוח האסטרטגי, מתקבל מסמך תובנות מדויק לעסק עם פירמידת מסרים ייחודית שתעזור לעסק שלכם לבדל את עצמו מהמתחרים, להעביר את המסרים הנכונים לקהל היעד הספציפי של המותג שלכם. לאחר שיש בידכם את תוצאות הפלנינג, אפשר להתחיל בשלב הכיפי, ולבסס עליו את שם המותג, הסלוגן, הלוגו והשפה המותגית.

מיתוג

איך ממשיכים מכאן? שלבי העבודה בפרויקט מושלם

1.
הגדרות והתאמות למוצר
רגע לפני שמתחילים לעבוד על הפרויקט, אנחנו נשב לשיחת תיאום כוונות וציפיות. בשיחה זו אנו נרצה לדעת מה הן הדרישות שלכם מהפרויקט, מה הוא המוצר האידיאלי עליו אתם חולמים והאם יש לכם תקציב מוגבל לעבודה. כמו כן, אנו נציג לכם כמה וכמה דוגמאות למוצרים דומים מהקטלוג שלנו, בשביל שתוכלו להתחיל לחשוב על סגנון העיצוב הייחודי של המוצר שלכם.
2.
יצירת עיצוב מוצר
כשיש לנו ידע נרחב מספיק בנוגע לסוג המוצר אותו אתם רוצים לקבל, אפשר לצלול עמוק יותר לפרטים. בשלב זה אנחנו נעשה את כל המאמצים, בעזרת אנשי צוות מיומנים בתחום העיצוב, בשביל להפיח חיים במוצר שלכם. אחר מתבנית עבודה ראשונית וכלה ב התאמה של סוג הכתם ופונטים איתם אתם רוצים לקבל את המוצר. בסופו של יום, תהיה לכם דוגמה ראשונית של מוצר ממנה ניתן להמשיך לשלבים הבאים.
3.
סקיצה ראשונית
כעת משתלבות גם המילים אותן אתם רוצים להדפיס על המוצר. אנו נבקש מכם לקבל דוגמא לטקסט או לכותרת שאתם מעוניינים להכניס לתוך התבנית של המוצר שלכם. ובין רגע תוכלו לראות את המוצר קורם עור וגידים, ולהחזיק ביד את הסקיצה הראשונית. במקרה הצורך ניתן לבצע הגהה והטמעה של שינויים ותיקונים קריטיים, להרכב המוצר או לתבנית אותה יצרתם. וכך אתם בעצם מסיימים את תהליך ההקמה של המוצר, בלב שלם ובטוח.
4.
הדפסה המונית
ברגע שאתם נותנים לנו את האישור הסופי, כשאתם מרוצים לגמרי מהתוצאה של הסקיצה העדכנית ביותר, מתחיל החלק הכי כיפי בעבודה – ההדפסה. בשלב זה אנחנו מוציאים את כל היכולות הטכניות שיש ברשותנו ומאפשרים לכם לקבל את המוצר הסופי שחלמתם עליו, במהירות האספקה האפשרית. כל זאת כמובן, מבלי לוותר על איכות ההדפסה הטובה ביותר שניתן לקבל.

קבלו הצעה משתלמת

חייגו 03-6132020 או השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
שם הוא שדה חובה
טלפון הוא שדה חובה
כתובת אימייל שהזנת אינה תקינה
צרו קשר